DİZİ MÜZİKLERİ - DİZİ MÜZİĞİ

tüm televizyon dizlerinin yerli ve yabancı dizi müzikleri bu adreste



Thursday, December 6, 2007

Kavak Yelleri Dizi Müziği Beni Al


Bugünüm yarın olsa yada hep yeni baştan,
Yaşamak ne güzel olur,hiç başlamamışsan.
Geriye ne kalırdı yaşananları atsak,
Seni bir daha yaşamak isterim aslında.

Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar.
Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an ölürüm beni al.

Biraz önce uyurken seni koynuma aldım.
Dudağından öperken uykudan uyandım.
Sana böyle uzakken seni bir daha sevdim.
Yanına gelebilsem bir daha dönmezdim.


Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar.
Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an ölürüm beni al.

Beni al kucağına,üşürüm sabaha kadar.
Beni al kucağına,üşürüm sabaha kadar.

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

facebook kampanyaları fluidnow kampanya caljobs.ca.gov canimablama fluidnow.com www2.myflorida.com kısa süren yemekler burçlar fallar rüyalar en güzel makarna tarifleri hastane randevu alma çiçeklerin bakımı